פורסם בכללי.

הליגה נגד השמצה מברכת על אישור מינויו של השליח המיוחד למאבק באנטישמיות, בידי בית הנבחרים

  • ספטמבר 16, 2018

ניו יורק, ארצות הברית, 13 בספטמבר 2018…

בעקבות ההצבעה המכריעה היום של בית הנבחרים, לאשר את הצעת החוק למינוי שליח מיוחד לניטור ומאבק באנטישמיות, מסר המנכ"ל העולמי של הליגה נגד השמצה, ג'ונתן גרינבלט, את ההודעה הבאה:

"אנחנו מברכים על ההצבעה המכריעה והחשובה של בית הנבחרים היום, לאשר את מינויו של השליח המיוחד לניטור ומאבק באנטישמיות. קידום הצעת החוק הזו היה בראש סדר העדיפויות עבור הליגה נגד השמצה, אשר דחקה בממשל למנות אדם בעל כישורים לתפקיד השליח המיוחד, על מנת לנטר ולהיאבק באנטישמיות ללא דיחוי.

הליגה נגד השמצה אספה אלפי חתימות על עצומות ציבוריות, שנשלחו למי שאחראים על הנושא והעבירה מכתבים רבים מספור לגורמים האחראיים, כולל מכתב ביוני 2017, מאת מנהיגים דתיים קתוליים, מוסלמיים, פרוטסטנטיים, אוונגליסטים, הינדואיסטים, סיקים ויהודים ומכתב נוסף בחודש מאי, בידי מובילי דעה וקבוצות יהודיות.

לאחרונה, הליגה נגד השמצה עמדה בראש מכתב חתום בידי 14 ארגונים יהודיים ו- Human Rights First לוועדת יחסי החוץ של הסנאט, בחודש יולי, אשר ביקש פעולה ללא דיחוי לאישור גרסת הסנאט להצעת החוק, כמו גם אישור החוק האירופי למאבק באנטישמיות.

אישור הצעת החוק היום מגביר את חשיבות הפעולה בעניין זה על ידי הסנאט, על מנת לשמור על הילוך גבוה במאבק נגד האנטישמיות העולמית ".