פורסם בכללי.

"OK" ממים וסלוגנים אחרים נוספו למאגר המידע של סמלי השנאה של הליגה נגד השמצה

  • אוקטובר 2, 2019

ניו יורק, ארצות הברית 26 בספטמבר 2019…

המאגר המקוון הוותיק של הליגה נגד השמצה מספק הסברים לרבים מהסמלים, הממים והסלוגנים המשמשים באופן תדיר את תומכי עליונות הגזע הלבן לסוגיהם וקבוצות שנאה נוספות.

הליגה נגד השמצה הרחיבה ועדכנה את המאגר המקוון שלה לסמלי שנאה, כך שיכלול 36 סמלים חדשים, כולל סמלי עליונות הגזע הלבן שאומצו בידי האלט רייט בשנים האחרונות.

"בעוד שקיצוניים ממשיכים להשתמש בסמלים אשר יכולים להיות בני שנים או עשורים, הם ממשיכים ליצור סמלים חדשים, ממים וסלוגנים על מנת לבטא את המסרים מלאי השנאה שלהם", אמר ג'ונתן גרינבלט, המנכ"ל הועלמי של הליגה נגד השמצה.  "אנחנו מאמינים כי גורמי אכיפת החוק והציבור צריכים להיות מעודכנים באופן מלא לגבי המשמעות של אותם סמלים, אשר יכולים לשמש תמרור אזהרה ראשון לנוכחות גורמים קיצוניים מלאי שנאה בקהילה או בבית ספר".

חלק גדול מאותם סמלים שנוספו מזוהים בידי המרכז לחקר הקיצוניות של הליגה נגד השמצה ככאלו שאומצו בידי קבוצות אלט רייט. סמלים כאלו הופיעו באירועים של תומכי עליונות הגזע הלבן כגון הפגנת "Unite The Right" בשארלוטסוויל וצוירו על הרובים ששימשו את הרוצח ברנטון טרנט. הסלוגנים והסמלים הללו מופיעים באופן תכוף ברשת במקומות שונים וחלקם אף מתפשטים בפלטפורמות פופולריות כמו טוויטר ופייסבוק, או בפלטפורמות משחקים.

 

בין הסמלים שנוספו:

סימן "OK" עם היד

סמלים ניאו נאציים בוערים

Dylann Roof’s “Bowlcut”

Happy Merchant

“Anudda Shoah”

Diversity = White Genocide

Logos of various hate groups