פורסם בכללי.

ועידת ראשי ערים בארה"ב והליגה נגד השמצה מתאחדים בתוכנית פעולה למאבק בשנאה, בקיצוניות ובאפליה.

  • אוגוסט 20, 2017

ניו יורק/ וושינגטון 18 באוגוסט 2017…

במענה לאירועי שארלוטסוויל, ועידת ראשי ערים בארה"ב והליגה נגד השמצה מתאחדים בתוכנית פעולה למאבק בשנאה, בקיצוניות ובאפליה. יותר מ-200 ראשי ערים נרתמו להילחם בקנאות ולעבוד על מנת לבנות סובלנות בעריהם.

"ראשי ערים למען מאבק בשנאה, בקנאות ובקיצוניות" קוראים למתן מלוא האמצעים הנדרשים לגורמי אכיפת החוק ולאנשי זכויות האזרח לחקירת טרור מקומי ופשעי שנאה.

 "פורום ראשי הערים בארה"ב" והליגה נגד השמצה הודיעו על תוכנית חדשה משותפת למאבק בקיצוניות ובקנאות ולקידום צדק ושוויון במענה לנאה ולאלימות בשארלוטסוויל. יותר מ-200 ראשי ערים מרחבי ארה"ב כבר נרתמו ליישום התוכנית.

פורום ראשי הערים שותף עם הליגה נגד השמצה לפיתוח תוכנית בת 10 נקודות למאבק ראשי ערים בשנאה, קיצוניות וקנאות. זה חלק מהברית נגד שנאה,יוזמה חדשה של הליגה נגד השמצה שתשתף פעולה עם מגזרים ציבוריים ופרטיים כדי להיאבק בשנאה. בתוכנית החדשה, ראשי ערים מתחייבים לצאת כנגד כל מעשי השנאה, להעניש מבצעי אלימות המונעת מדעות קדומות במלוא החומרה שהחוק מאפשר, לעודד חינוך כנגד דעות קדומות ושנאה בבתי הספר ובקרב כוחות משטרה, להשתמש במומחי הליגה נגד השמצה ובמשאבי הליגה עבור המטרות החינוכיות הללו, לעודד פעילויות קהילתיות המציינות את המגוון האתני והתרבותי של האוכלוסיה המקומית ולהבטיח כי חוקי זכויות האזרח והחוקים כנגד פשעי שנאה נאכפים במלוא הכוח.

"שארלוטסוויל הבהירה לנו כי יש לנו עוד הרבה עבודה בקהילות שלנו ואנחנו לא יכולים לחכות דקה אחת נוספת", אמר ג'ונתן גרינבלט, המנכ"ל העולמי של הליגה נגד השמצה". "ועידת ראשי הערים ראויה לשבח על מנהיגותה. ראשי ערים היו תמיד תומכי של זכויות אזרח והיוו משקל נגד לאלו שעוסקים באפליה. הליגה נגד השמצה לא יכלה למצוא שותפים טובים יותר לעבוד איתם כנגד השנאה".