פורסם בכללי.

הליגה נגד השמצה מגנה את הדרשות האנטישמיות של שני אימאמים מקליפורניה

  • יולי 27, 2017

הליגה נגד השמצה גינתה את הדרשות האנטישמיות של שני אימאמים מקליפורניה אשר, בתגובה לאלימות האחרונה בירושלים והחלטת ישראל להתקין אמצעי בטיחות זמניים באל אקצא ובהר הבית, השמיעו דברי שטנה ובלע כלפי יהודים.

לפי הדיווחים, השייח' עמאר שהין המרכז האיסלאמי ע"ש דיוויס בצפון קליפורניה התפלל כי אלוהים "ישחרר את מסגד אל אקצא מהטינופת של היהודים" ו"ישמיד אותם עד האחרון שבהם. אל תציל אף אחד מהם".

בנוסף, ביום שישי האחרון, מחמוד הרמוש, האימאם של המרכז האיסלאמי בריברסייד, ליד אוניברסיטת קליפורניה, דיבר על מזימה בין שתי מלחמות העולם, על מנת לגנוב את אמת פלשתין מהמוסלמים באמצעות "הרג, פשע וטבח". הוא טען כי היהודים מנסים כעת להרחיב את הקונפליקט מעבר לפלשתין אל "רוב המזרח התיכון, ואף אל מכה ומדינה". הוא סיים את תפילתו בקריאה לאללה כי "ישמיד אותם… יקרע ויפזר אותם לכל ארבע רוחות השמיים. קרע אותם והפוך אותם לשלל וביזה בידי המוסלמים".

ג'ונתן גרינבלט, המנכ"ל העולמי של הליגה נגד השמצה: "ההצהרות של האימאמים הן אנטישמיות ומסוכנות. אנו דוחים את הניסיונות לצייר את הקונפליקט בירושלים במלחמת דת בין יהודים ומוסלמים. בימים אלו של מתח גובר, זה חשוב יותר מתמיד כי קהילות יהודים ומוסלמים יתאחדו ויגנו את השימוש בסטריאוטיפים ובתאוריות קונספירציה, ועל מנת לבנות מחדש אמון כך שבני כל הדתות והאמונות יוכלו להתקיים בכבוד משותף באדמת הקודש וברחבי העולם".