פורסם בכללי.

הליגה נגד השמצה מברכת את יצחק הרצוג על היבחרו לכהן כנשיא מדינת ישראל

  • יוני 3, 2021

הליגה נגד השמצה (ADL) בירכה את יצחק הרצוג על היבחרו לכהן כנשיא ה-11 של מדינת ישראל והודתה לראובן ריבלין, הנשיא היוצא, על עשורים רבים בהם שירת את מדינת ישראל והעם היהודי.

אסטה אפשטיין, היו"ר העולמי של הליגה נגד השמצה וג'ונתן גרינבלט, המנכ"ל העולמי של הארגון, פרסמו את ההצהרה הבאה:

"אנו מברכים את יו"ר הסוכנות היהודית, יצחק הרצוג, על שנבחר לכהן כנשיא ה-11 של מדינת ישראל. הקריירה ארוכת השנים של הנשיא הנבחר הרצוג בשירות מדינת ישראל ועם ישראל, לצד מחויבותו ליהודים בכל העולם, ללא ספק הכינו אותו לתפקיד המכובד והחשוב. כיו"ר הסוכנות היהודית, מר הרצוג פעל ללא לאות לחיזוק הקשרים שבין מדינת ישראל והקהילות היהודיות ברחבי העולם ולמאבק באנטישמיות הגואה. אנו משוכנעים כי מדינת ישראל כולה תצא נשכרת ממינויו כנשיא ומצפים לעבוד מולו באופן קרוב בכל האמור בסוגיות מדאיגות שעל הפרק – לרבות פועלה של הליגה נגד השמצה לקידום לכידות חברתית בחברה הישראלית.

אנו מבקשים להביע את הערכתנו העמוקה לנשיא הישראלי היוצא ראובן ריבלין, שהיה בעל ברית נפלא לליגה נגד השמצה וליהדות ארה"ב – ולהודות לו על קריירה ארוכה, מכובדת ויוצאת דופן של שירות עבור מדינת ישראל והעם היהודי. בחודש שעבר, הליגה נגד השמצה העניקה לנשיא ריבלין פרס למנהיגות מופת, על כך שהיווה גורם מאחד, על תפקידו בקידום לכידות חברתית בישראל ועל מסירותו לעם היהודי. אנו מאחלים לו בריאות טובה והצלחה רבה בכל אשר יפנה בעתיד."